Customer Service Agent [Belgium]


 

Bij de VELUX Groep bieden we een wereld aan mogelijkheden en de kans op een mooie toekomst. Als frontrunner in de sustainable indoor living industrie, stellen wij diegenen die wonen, werken en spelen onder het dak in staat om hun ruimtes te transformeren en een gezonder leven te leiden met meer daglicht en frisse lucht.

De VELUX Groep is een internationaal familiebedrijf met een sterk financieel fundament, elk jaar zijn we in staat om veel impact te hebben door te herinvesteren in de maatschappij, onze werknemers en onze planeet via onze stichtingen.

Naast onze overige waarden, bepalen "moed" en "wederzijds respect" ons dagelijks handelen en hoe we willen bijdragen aan de wereld.

We zoeken een Customer Service Advisor om in ons Belgisch hoofdkantoor in Waver te werken.

Uw uitdagingen

Wanneer je bij VELUX aan de slag gaat, maak je deel uit van onze customer service team.

Als ambassadeur van ons merk ben je het contactpunt van onze klanten en partners voor advies en vragen over onze producten en diensten.

U bent elke dag in contact met onze klanten en u doet alles om hun de best mogelijke service te bezorgen.

Uw belangrijkste verantwoordelijkheden :

  • Je bent het contactpunt van eindklanten en partners voor hun vragen in verband met onze producten en diensten.
  • Je geeft advies over onze producten en je antwoordt op algemene vragen via telefoon en email
  • Je maakt offertes voor onze partners en zorgt ervoor dat de juiste producten worden aangeboden in functie van hun behoeftes.
  • Je bent gemiddeld 1 dag per week aanwezig in onze showroom om eindklanten die langskomen te ontvangen en te adviseren.
  • Je werkt samen met de collega’s van de andere departementen (verkoop, naverkoop,…) om de beste service te bieden aan onze klanten.
  • Je werkt af en toe op andere taken of specifieke projecten om de kwaliteit van onze service te optimaliseren.
  • Op basis van jouw ervaringen probeer je proactief voorstellen te maken om de bestaande processen te verbeteren.

Uw profiel

Je bent dynamisch, commercieel gericht, je hebt aandacht voor details en je weet hoe je een perfecte klantenervaring moet aanbieden.

Je werkt graagin een rol waar je dagelijks in contact bent met klanten en partners, in samenwerking met je collega’s. Klantentevredenheid is voor jou een doel en je kan de behoeftes van onze klanten begrijpen.

Daarnaast :

  • Je spreekt Nederlands en Frans (mondeling en schriftelijk), kennis van het Engels is een plus
  • Je hebt een eerste ervaring in een klantendienst of in een functie met dagelijkse klantencontacten
  • Je hebt uitstekende communicatievaardigheden zowel mondeling als schriftelijk en face-to-face
  • Je kan commerciële opportuniteiten identificeren en ze gebruiken om het juiste product te presenteren, met de juiste argumenten
  • Je bent bereid om de specificiteiten van ons uitgebreide gamma van producten en diensten te leren, alsook de systemen die wij dagelijks gebruiken.
  • Je werkt graag in team en je bouwt gemakkelijk relaties met je collega’s binnen alle departementen.
  • Je kan met de gebruikelijke IT-software’s werken.
  • Je bent flexibel en je bent stressbestendig in drukke periodes.

Uw opportuniteiten

VELUX is een marktleider die miljoenen mensen beïnvloedt door onze producten en oplossingen. VELUX heeft een ambitieuze groeistrategie, die erop gericht is de positieve impact die we hebben op de levenskwaliteit van huiseigenaren overal ter wereld uit de breiden.

In de rol van Customer Service Advisor zal je elke dag leren en heb je contact met verschillende departementen binnen VELUX. Hierdoor ontstaan er echte doorgroeimogelijkheden die wij zullen ondersteunen, omdat wij overtuigd zijn dat voortdurende ontwikkeling en groei van individuen belangrijk zijn om in de toekomst relevant te blijven. Om die reden zal je ook kunnen deelnemen aan ontwikkelingsinitiatieven in een omgeving die feedback stimuleert.

Verder bieden we een competitief salarispakket met extralegale voordelen in overeenstemming met uw profiel.

  • Aangename werkomgeving in recent gerenoveerde kantoren, badend in frisse lucht en licht
  • Gratis verkrijgbaar: koffie, thee, biologisch vers fruit, frisdrank, snacks, etc.
  • Hybride werkmodus (kantoor / telewerk)
  • Kortingen op VELUX producten voor jou en je gezin
  • Maaltijdcheques
  • Eco-cheques
  • Ziekte- en hospitalisatieverzekering voor het hele gezin
  • Pensioensparen

Solliciteren en contact

Je kan meer informatie vinden over de VELUX Group online op www.velux.com, onder meer informatie over de werking van ons bedrijf en wat je kan verwachten van ons recruteringsproces. .

We kijken ernaar uit om je kandidatuur en CV zo snel mogelijk te ontvangen. We zullen alle kandidaturen continu overwegen en interviews inplannen, dus wacht niet om te reageren. Alle reacties worden vertrouwelijk behandeld.

Ons bedrijf

Al bijna 80 jaar creëert de VELUX Groep betere leefomgevingen voor mensen over de hele wereld door daglicht en frisse lucht door het dak te halen. Ons productassortiment omvat dakramen en modulaire dakramen, decoratieve raamdecoratieproducten, zonweringproducten en rolluiken, maar ook installatie- en smart home solutions. Deze producten dragen bij aan een gezond en duurzaam binnenklimaat voor werk en leren en voor spel en plezier. We zijn wereldwijd actief, met verkoop- en productieactiviteiten in meer dan 38 landen en tellen ongeveer 12.500 medewerkers wereldwijd. De VELUX Groep is eigendom van VKR Holding A/S, een vennootschap met beperkte aansprakelijkheid die volledig in handen is van stichtingen zonder winstoogmerk (THE VELUX FOUNDATIONS) en de familie. In 2021 had de VKR Holding een totale omzet van EUR 3,5 miljard en de VELUX FOUNDATIONS schonken een bedrag van EUR 244 miljoen liefdadigheidssubsidies.

Dienstverband: Voltijds, Vaste Jobs

Extralegale voordelen:

  • Bedrijfsopleidingen
  • Ecocheques
  • Elektronische maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering

Rooster:

  • ma-vr

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • 13e maand
  • Vakantiegeld

Capacité à faire le trajet ou à déménager:

  • 1301 Wavre: Faire le trajet sans problème ou prévoir un déménagement avant de prendre son poste (Optionnel)

Werklocatie: Hybride telewerken in 1301 Wavre

$ads={1}

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال